FANDOM

Buzz Grunt
Buzz
Wiek 45 lat
Dzieci Ripp, Tank i Buck Grunt
Miejsce zamieszkania Centrum, Droga Donikąd 51
Rodzice Chip i Missy Grunt
Partner Lyla Grunt (zmarła)
Zawód Generał

Buzz Grunt - ojciec Tanka, Rippa i Bucka, wdowiec po Lyli Grunt. Mieszka w Centrum.

Buzzz buzzz buzzz

BiografiaEdytuj

Buzz przeprowadził się z rodzicami do Strangetown, gdy jego ojciec, również wojskowy, został wysłany do tutejszej bazy wojskowej. Jako nastolatek zaprzyjaźnił się z Jenny Curious (raz byli nawet na randce) i jej braćmi, a także Lylą Vandermorgan, Hazel Treasure oraz Circe Salamis. Po pewnym czasie, na przekór ojcu, zakochał się w buntowniczej Lyli, a ona w nim. Ślub wzięli na studiach, następnie urodziły się dzieci. Wtedy też jego relacje z Jenny zaczęły się psuć - kobieta poślubiła kosmitę, a Buzz zawsze był wrogiem tej rasy. Po kilku latach dla Lyli stało się jasne, że jej mąż zdecydowanie bardziej faworyzuje najstarszego syna, nie dając szansy młodszym. Ich małżeństwo zostało wystawione na ciężką próbę, której nie wytrzymało, gdy Buzz posunął się do użycia przemocy wobec żony. Jeszcze tego wieczoru Lyla spakowała swoje rzeczy i udała się do domu Olive Specter, w którym tajemniczo zmarła.

CharakterEdytuj

Powiedzenie, że Buzz jest bardzo zasadniczy i poważny byłoby sporym eufemizmem. Tak naprawdę mężczyzna stara się kontrolować każdy fragment życia swojego najstarszego, ewidentnie faworyzowanego Tanka, co sprawia, że chłopak coraz bardziej mu się wymyka. Z drugiej strony niezbyt przejmuje się losami Rippa oraz Bucka. Przez to napięcie pomiędzy dwoma starszymi braćmi doszło nawet do przemocy. Buzz nienawidzi wspominania przeszłości, ponieważ w głębi serca bardzo żałuje większości swoich decyzji.

WyglądEdytuj

Mężczyzna ma brązowe włosy oraz szare oczy, jest dość dobrze zbudowany. Na jego policzku widnieje blizna - pamiątka po konfrontacji z ojcem wiele lat temu.

Rodzina Grunt
Chip - Missy - Buzz - Lyla - Rupert - Tank - Buckingham

Więcej z Fandomu

Losowa wiki