FANDOM

Circe Rea Tarien Beaker (zd. Salamis)
Circe.jpg
Wiek 45 lat
Dzieci brak
Zwierzęta brak
Miejsce zamieszkania Centrum
Rodzice Grainne i Xanthos Salamis
Partner Loki Beaker
Zawód Lekarz

Circe Rea Tarien Beaker to czterdziestopięcioletnia obywatelką Strangetown. Jest zatrudniona w szpitalu. Razem z mężem zamieszkuje duży dom w Centrum.

BiografiaEdytuj

W młodości Circe należała do grupy znajomych nieoficjalnie zwanej Ekipą - przyjaźniła się między innymi z Jenny Curious, Lylą Vandermorgan, Hazel Treasure i Buzzem Gruntem. Dziewczyna była w szczęśliwym związku z bratem Jen, Vidcundem, gdy w mieście pojawił się Loki Beaker wraz z rodziną. Przystojny, inteligentny, błyskotliwy oraz - nie oszukujmy się - obrzydliwie bogaty chłopak tak zmanipulował Circe, że zostawiła dla niego Vidcunda i wkrótce, jeszcze na studiach, została młodą panią Beaker. Około tego czasu zmarli rodzice Lokiego, tak więc jego młodsza siostra Erin mieszkała razem z nimi. Małżeństwo adoptowało również Nerwusa, syna Olive Specter odebranego jej z niewyjaśnionych powodów.

Loki, pracujący już wtedy w bazie wojskowej, rozpoczął badania, w których między innymi używał Nerwusa jako obiektu do testów. Circe pomagała mu przez pewien czas, jednak gdy zdała sobie sprawę, że już dawno przekroczyli granice etyczne, chciała się wycofać. Jej mąż poświęcał się pracy coraz bardziej, co wpływało na jego stan - stawał się drażliwy, sadystyczny, miewał ataki wściekłości. W kobiecie rosło przerażenie, chciała zakończyć małżeństwo, które napawało ją lękiem i sprawiało wyłącznie ból. Zdała sobie również sprawę, że jej uczucie do Vidcunda nie wygasło. Robiła co mogła, by wydostać się spod buta despotycznego męża; kroplą, która przepełniła czarę, było zabranie Nerwusa przez Śmierć. Wtedy Circe spaliła w kominku większość śladów po badaniach - Loki, widząc to, wpadł w szał. Przerażona kobieta uciekła przed nim z domu, definitywnie kończąc w ten sposób ich toksyczne małżeństwo.

WyglądEdytuj

Circe odznacza się miedzianorudymi włosami oraz oczami o barwie skorodowanego metalu.

RelacjeEdytuj

Z LokimEdytuj

W młodości Circe była zauroczona przystojnym, charyzmatycznym i bogatym Lokim, jednak w miarę upływu lat wytężona praca nad szalonym eksperymentem ujawniła zdecydowanie gorszą stronę natury jej męża. Sadystyczny i brutalny, napawał kobietę przerażeniem oraz nienawiścią; pragnęła tylko od niego uciec

Z JennyEdytuj

Jenny była przyjaciółką Circe w czasach liceum. Później ta znajomość urwała się - Jen miała jej za złe złamanie Vidcundowi serca, Circe natomiast widziała kobietę jako płonący znak przeszłości i poczucia winy, a w miarę powolnej korozji jej małżeństwa - obiekt zazdrości oraz tęsknoty za życiem, które sama odrzuciła. Dopiero gdy sytuacja w domu Beakerów zaczęła się robić niebezpieczna, Circe zwróciła się do Jenny o pomoc.

Z VidcundemEdytuj

Ich związek był prawdopodobnie najlepszym czasem w życiu każdego z nich. Vidcund zakochany był w Circe do szaleństwa, a ona nie wyobrażała sobie świata bez niego... do czasu. Zafascynowana Lokim, spaliła za sobą mosty i, odrzucając dawną miłość, nieuleczalnie złamała chłopakowi serce. Uczucie to nigdy jednak całkowicie nie zgasło; kobieta zawsze podświadomie czuła, że Vidcund zapewniłby jej jakikolwiek spokój w życiu. Zgodził się jej pomóc, gdy chciała odejść od Lokiego, wciąż nieśmiało czekając z nadzieją, że może da mu kolejną szansę...

Z ErinEdytuj

Choć tak różne, zawsze były blisko - Circe była dla Erin wzorem kobiety po śmierci jej matki, a więc gdy dziewczynka miała zaledwie dwanaście lat. Erin wychowywała się u jej boku i zawsze darzyła Circe sympatią oraz zrozumieniem, znając kulisy toksycznego związku kobiety z Lokim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki