FANDOM

Demeter Rachael Loorey
Blondegirl
Wiek 15 i pół roku
Rodzina ciotka Joyce, wuj Sid, kuzynka Lisabeth; siostra bliźniaczka Viviene
Zwierzęta bark
Pseudonim Demi
Miejsce zamieszkania Bridgeport
Rodzice Lacy i Ben Depter
Partner brak

Demeter "Demi" Loorey - prawie szesnastoletnia dziewczyna, siostra Viviene Loorey, córka Lacy i Bena oraz kuzynka Lisabeth Depter.

CharakterEdytuj

Demi jest przebojowa, odważna i śmiała, najpierw coś robi, a dopiero potem zaczyna o tym myśleć. Świetnie odnajduje się w nowym środowisku, ma masę przyjaciół, lubi chodzić na zakupy. Jej główna zaleta to nieprzeciętne poczucie humoru. Jeśli chodzi o wady, Demi częściej myśli o sobie, niż o innych, czasami może również powiedzieć coś, co zrani drugą osobę, ponieważ wyrzuca z siebie słowa z szybkością karabinu maszynowego, a dopiero później je analizuje. Jest beznadzieją organizatorką.

Wygląd i zainteresowania, życie prywatneEdytuj

To raczej niska dziewczyna o długiej szyi, blond włosach (które często zaplata w długi warkocz) oraz zielononiebieskich oczach. Ubiera się dosyć stylowo; uwielbia chodzić razem ze swoimi przyjaciółmi "na miasto", nie pogardza dobrymi imprezami. Nie za bardzo lubi czytać, kocha natomiast dobre filmy, ma nieprzeciętny gust jeśli chodzi o modę. W wolnym czasie zajmuje się projektowaniem ubrań i wnętrz, a także robieniem biżuterii oraz innych gadżetów.

Jej grupa znajomych zawiera między innymi Adele Curtis (przyjaciółka z ławki), Logana Urtona, Peyton Gratton, Masona Blake'a oraz Burtona Kickera. Demi jest zauroczona Rickiem Warrisem, osiemnastoletnim przyjacielem Lisabeth.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki