FANDOM

Hoot Howell
Wiek 39 lat
Rodzina siostra Annie, ciotka Kit Moral, kuzynka Katherine Moral
Zwierzęta brak
Miejsce zamieszkania Deadtree, nad saloonem
Rodzice zmarli Deborah i George Howell
Partner brak

Hoot Howell jest starszym o dwanaście lat bratem Annie Howell, wraz z którą prowadzi saloon Nocna Sowa. Oboje mieszkają w pokoikach nad lokalem, w Deadtree. Jego rodzice zmarli, gdy Annie była dzieckiem - musiał więc zrezygnować z wyższego wykształcenia, by opiekować się nią. Nie mógł zostawić siostry u dalszej rodziny, ponieważ z powodu dręczącej ją klątwy dziewczyna niemal co noc zamienia się w Nocną Bestię: jest wtedy bardzo niebezpieczna, gdyż zupełnie nie panuje nad sobą.

To opiekuńczy człowiek o wielkim sercu, odznacza się również pracowitością i ogromnym poczuciem humoru. Pomimo tego, że skończył naukę w instytucjach edukacyjnych na poziomie szkoły średniej, pragnął zdobywać wiedzę. Pomagali mu w tym znajomi, szczególnie Steve Vu, a także Jenny Smith i jej bracia. To pozwoliło Hootowi uczyć Annie prywatnie, bez potrzeby posyłania jej do szkoły, gdyż na wyprawkę szkolną zwyczajnie nie było go stać.

Obecnie mężczyzna najbardziej przyjaźni się z Moo Hellen, Gimim Branko, Pitą Floricą oraz Bellą Goth. Przez mieszkańców Strangetown są czasami złośliwie nazywani (J)USTW - od "Jak Upić Się Tanim Winem"; powyższa piątka w niektóre wieczory spotyka się w Nocnej Sowie na plotki zakąszane resztkami z kolacji i tanim winem właśnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki