FANDOM

Katherine Moral (zd. Treasure)
Bryana holly 5
Imiona Katherine Fabiana
Rodzina Vitzegard i Kit Moral (teściowie), Sergiej Moral (mąż), Becky i Glen Treasure (rodzice), Leenie i Kristen Moral (dzieci), Bonnie Ellen Treasure (córka), Annie i Hoot Howell (kuzynostwo)
Wiek 38 lat
Zawód Zastępczyni zastępcy szeryfa
Inne Kathy, Kathie

Przeszłość Edytuj

Katherine urodziła się w Strangetown, jej rodzice, kiedy dorosła, wyprowadzili się stamtąd. Dzieciństwo miała dosyć zwyczajne. Przyjaźniła się z Cornolią Treasure (brak pokrewieństwa) oraz jej siostrą Hazel, czyli kuzynkami Bayclaira Treasure. Zawsze chciała zostać policjantką albo kimś takim, dlatego ociągała się ze ślubem. Kiedy miała 19 lat wyszła za mąż za Bayclaira (z którym była zaręczona od 17 roku życia). Były podejrzenia, że to Cornolia namówiła Katherine na zamążpójście za swojego kuzyna, nie zostało to jednak potwierdzone. Wkrótce potem oni rozwiedli się, a Katherine poślubiła Sergieja Morala, miała z nim dzieci - bliźnięta, Leenie i Kristena. Jakieś dwa lata po ślubie rozwiedli się z Sergiejem, a Kathy przeżyła roczny romans z szeryfem Duncanem. Ich dziecko, Romeo, zmarło wkrótce po narodzinach. Przez tę tragedię Katherine wróciła na trzy lata do Bayclaira. Najwyraźniej jednak do siebie nie pasowali, bo Kathy z powrotem zaczęła spotykać się z Sergiejem. Po pół roku związku wzięli ślub, a podczas ceremonii urodziła się córka Bayclaira, Bonnie Ellen.

Teraz Edytuj

Katherine mieszka z rodziną w "Jutrzence". Jej córka Bonnie pół roku spędza tam, a pół roku z Bayclairem i jego drugą żoną. Kobieta pracuje jako zastępczyni szeryfa Duncana, nie łączy ich nic prócz pracy. Jest żoną Sergieja i pomaga mu przy jego artykułach.

Rodzina Moral-Treasure
Danuta Anna - Robert - Vitzegard - Kit - Becky - Glen - Sergiej - Katherine - Hazel - Cornolia - Bayclair - Lensage - Kristen - Bonnie Ellen - Romeo Duncan

Więcej z Fandomu

Losowa wiki