FANDOM

Lisabeth Christina Depter
Lisabeth
Wiek 17 lat
Rodzina ciotka Lacy, wuj Ben, kuzynki Demi i Viviene
Zwierzęta bark
Pseudonim Lisa, Liz, Betty (jej przyjaciele z Bridgeport), Lizzie, Lizzy (Bill)
Miejsce zamieszkania Deadtree, pod Starą Biblioteką, mieszkanie nr. 1
Rodzice Joyce i Sid Depter
Partner Bill Ouson

Lisabet Depter jest jedyną córką Sida i Joyce Depterów, chodzi z Billem Ousonem. Jest wokalistką w zespole Brains&Bones. Urodziła się w Bridgeport i tam przez długi czas mieszkała; do Strangetown wprowadziła się w wieku jedenastu lat.

Wygląd i charakterEdytuj

Lisa może

Lisabeth ma złote, falowane włosy i piwne oczy. Pachnie szamponem do włosów (na jedno mycie zużywa pół butelki, a myje codziennie). Jest całkiem łagodna, ale nie uległa. Jeśli na kimś jej zależy, staje się naiwna oraz całkowicie ślepa na wszystko inne: przez długi czas nie zdawała sobie sprawy, że Bill ją zdradzał, choć wiedziała o tym cała szkoła. Postawiona w niekomfortowej sytuacji, zachowuje się dość powściągliwie, niekiedy wrednie.

Nie wyobraża sobie życia bez swojego chłopaka oraz członków zespołu - Megan Swamp, Danielle Evans, Sally Carter, Samanthy Yokel oraz Seana Twerlicka. No i oczywiście ukochanej menadżerki Susan Yokel. Przyjaźni się z wieloma członkami Koszmarnej Szóstki.

Lisabeth-w-Bridgeport

Lisa w Bridgeport

ZainteresowaniaEdytuj

Liz, oczywiście, pasjonuje się muzyką - w dzieciństwie chodziła na lekcje śpiewu, teraz jest wokalistką we własnym zespole. Jej ulubioną piosenkarką jest Avril Lavigne, w domu ma wszystkie jej płyty i plakat z autografem. Docenia również wczesną twórczość Katy Perry (z albumu Katy Hudson).

RelacjeEdytuj

Z rodziną oraz towarzystwem z BridgeportEdytuj

Lisabeth lubi swoją rodzinę. Przyjaźni się z o rok młodszymi kuzynkami - Demi i Viviene, często jeździ do Bridgeport w odwiedziny do ciotki Lacy. W Bridgeport najlepszymi przyjaciółmi Lisy są Rick Warris, Amanda Yves oraz Kanea Curtis.

Z ZoeEdytuj

Dziewczyny od początku były całkiem dobrymi przyjaciółkami - Lisabeth napisała nawet piosenkę o Zoe, Blue-haired Girl (razem z Megan). Niestety, po kłótni w Aurora Skies, kiedy to Zoe odkryła swoją moc, ich relacje się popsuły.

Z resztą klasyEdytuj

Lisa bardzo lubi członków Koszmarnej Szóstki, Giselle Edwards, Amy Liar oraz Rippa Grunta - trochę się w nim nawet podkochuje, jednak głównie ze względu na muzykę (każdy chciałby mieć chłopaka-gitarzystę). Irytują ją natomiast Crispin Drozdow oraz Tanner Bervick.

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubioną pogodą jest śnieżyca.
LisabethSuknia

Sukienka Lisabeth na studniówkę

Liza

Szkoła podstawowa
Jill - K.T - Buck - Bonnie Ellen - Thomas - Riley - Bruno - Kim - Jacob - Katie - Abbey - Richard - Lucius - Dalia - Joe - Robert - Cindy - Drew - Linsey
Szkoła średnia
Zayn - Sally - Stella - Ophelia - Zoe - Ripp - Johnny - Susan - Samantha - Jodie - Leenie - Kristen - Melly - Mikey - Giselle - Megan - Sean - Danielle - Amy - Cindy - Jadyn - Bill - Lisabeth - Tanner - Ian - Crispin - Courtney - Margharet - Kevin - Daniel - Lucia - Tim - Margheritta - Martin - Josh - Andy - Cody - Samuel

Więcej z Fandomu

Losowa wiki