FANDOM

Lyla Elizabeth Vandermorgan-Grunt
Może lyla
Wiek w chwili śmierci 37 lat
Dzieci Ripp, Tank i Buck Grunt
Zwierzęta brak
Miejsce zamieszkania Centrum, Droga Donikąd 51
Rodzice Arthur Peter Vandermorgan, Jacqueline Vandermorgan
Partner Buzz Grunt

Lyla Grunt to zmarła mieszkanka Strangetown. Była matką Tanka, Bucka i Rippa, żoną Buzza Grunta oraz najlepszą przyjaciółką Jenny Smith.

Charakter i wyglądEdytuj

W młodości dziewczyna była buntowniczką, miała krótkie blond włosy, a końcówki kosmyków farbowała na różowo i fioletowo. Nosiła glany, podarte spodnie itd. Odznaczała się ciętym językiem, odwagą oraz spontanicznością.

Kiedy dorosła, nabrała elegancji - pokochała sukienki i zapuściła włosy. Stała się bardziej uległa, jednak zawsze potrafiła walczyć o swoje.

Małżeństwo z Buzzem i śmierćEdytuj

W związku Buzza i Lyli nie układało się już od narodzin Rippa, a nawet wcześniej - głównie dlatego, że Jenny, najlepsza przyjaciółka ich obojga, poślubiła kosmitę, czyli przedstawiciela rasy, której Buzz nie tolerował. Do tego okazało się, iż mężczyźni będą pracować razem (wzmianka o tym pojawia się w niewydanym jeszcze dodatku Urodziny Jill). Wkrótce Lyla miała dość swojego życia. Po kłótni z mężem wybiegła z domu wściekła i udała się do Olive Specter, swojej przyjaciółki. Niestety, tej samej nocy tajemniczo zmarła.

Buzz odmówił płacenia za pochówek żony, przez co wszystkie koszty musiała pokryć Jenny. Po pogrzebie zerwał również kontakty z rodziną Smithów.

CiekawostkiEdytuj

  • Na nagrobku Lyli widnieje cytat z piosenki If I Die Young The Band Perry: "The sharp knife of a short life, well, I've had just enough time".
  • Nigdy nie nazywała swojego drugiego syna Rippem, tylko Rupertem. Zawsze.

GaleriaEdytuj

Rodzina Grunt
Chip - Missy - Buzz - Lyla - Rupert - Tank - Buckingham

Więcej z Fandomu

Losowa wiki