FANDOM

Melissa Kellington
Melly
Wiek 17 lat
Rodzeństwo brat Bruno
Zwierzęta brak
Pseudonim Melly
Miejsce zamieszkania Deadtree
Rodzice Grace Southwest i Terrance Kellington
Partner nieoficjalnie Kristen Moral

Melissa "Melly" Kellington to siedemnastolatka mieszkająca w Strangetown, przyjaciółka Jodie Jenson, koleguje się również z Cindy Liar. Zakochana na zabój w Kristenie Moralu. Ma trzynastoletniego brata Bruna.

CharakterEdytuj

Melly jest dosyć nieśmiała, szczególnie, jeśli chodzi o chłopców. Interesuje się modą, tak jak wiele nastolatek, jednak nie wiąże z tym planów na swoją karierę. Kiedyś nie potrafiła odmawiać, ale aktualnie stała się bardziej asertywna. Nie jest wybitnie inteligentna, ale bardzo lojalna wobec przyjaciół i nie życzy nikomu źle. Jej rodzice kładą duży nacisk na naukę, z którą nie radzi sobie najlepiej.

Kontakty Edytuj

z rodzicami Edytuj

Matka Melly jest dla niej bardzo opiekuńcza, a sama dziewczyna często pomaga jej w prowadzeniu apteki w miasteczku. Natomiast ojciec Melissy, Terrance, jest wobec niej raczej surowy, liczy również, że jego córka zostanie lekarzem tak jak on sam. Oboje rodziców ceni sobie opinię rodziny, więc nie pozwalają jej na zbyt dużą swobodę.

z bratem Edytuj

Melly ma bardzo dobry kontakt z Brunem. Często musiała się nim opiekować, ale obywają się bez większych konfliktów. Często daje mu wygrać w piłkarzyki, gdy ma zły humor.

z Jodie i Cindy Edytuj

Z Cindy zna się od dawna, ale bliże zaprzyjaźniły się dopiero w liceum. Nie jest jej najbliższą przyjaciółką, ale trzymają się razem, odkąd dołączyła do nich Jodie. Tej drugiej bardziej ufa, ponieważ wiele rzeczy - choćby pasjonowanie się modą - je łączy.

Z Kristenem Edytuj

Podkochuje się w nim od długiego czasu, a na samym początku opowiadania się zeszli. Przyszli również razem na imprezę u Crispina.

Szkoła podstawowa
Jill - K.T - Buck - Bonnie Ellen - Thomas - Riley - Bruno - Kim - Jacob - Katie - Abbey - Richard - Lucius - Dalia - Joe - Robert - Cindy - Drew - Linsey
Szkoła średnia
Zayn - Sally - Stella - Ophelia - Zoe - Ripp - Johnny - Susan - Samantha - Jodie - Leenie - Kristen - Melly - Mikey - Giselle - Megan - Sean - Danielle - Amy - Cindy - Jadyn - Bill - Lisabeth - Tanner - Ian - Crispin - Courtney - Margharet - Kevin - Daniel - Lucia - Tim - Margheritta - Martin - Josh - Andy - Cody - Samuel

Więcej z Fandomu

Losowa wiki