FANDOM

Samantha Yokel
Samantha-rocks-the-town
Wiek 19 lat
Rodzina o rok młodsza siostra Susan, dziewięcioletnia siostra Kim
Przezwisko Sam, Samosia
Miejsce zamieszkania Deadtree, pod Starą Biblioteką, mieszkanie nr. 4
Rodzice Kim i Adam Yokel
Partner brak

Samantha Yokel jest dziewiętnastoletnią mieszkanką Deadtree. To siostra Kim i Susan Yokel oraz córka Kim i Adama Yokel. Gra na perkusji w zespole Brains&Bones.

BiografiaEdytuj

Samantha urodziła się w Strangetown, stąd pochodzili również jej rodzice. Do szkoły poszła w wieku ośmiu lat, czyli w tym samym roku, co Susan (ponieważ chciała być z nią w klasie). Gdy miała piętnaście lat, o chodzenie poprosił ją Sean Twerlick, jednak zerwali pół roku później. Rok po tym wydarzeniu Lisabeth założyła zespół, do którego oboje dołączyli. To przywróciło przyjacielskie stosunki między nimi. Obecnie Samantha przechodzi dość trudny okres - odkryła, że jej matka Kim zdradzała kiedyś męża z ojcem Leah, Zayna oraz Sally Carter, martwi się o swoją przyszłość i w ogóle. Do tego okazało się, iż jej ulubiona krewna, babcia Jena (od strony mamy), choruje na raka. Nastolatka bardzo się tym martwi, często płacze, ma problemy z nauką.

WyglądEdytuj

Dziewczyna odznacza się zielonymi oczami, brązowymi włosami oraz opaloną skórą - o wiele ciemniejszą, niż jej siostra. Stara się wypracować własny styl, lecz w gruncie rzeczy nie zależy jej na tym aż tak, jak Susan, która dosłownie staje na rzęsach, by być modnie, lecz i oryginalnie ubrana. Sam woli raczej proste bluzki i jeansy oraz włosy związane w kucyk od wymyślnych strojów, które nosi większość koleżanek.

RelacjeEdytuj

Z SusanEdytuj

Samantha i Susan to najlepsze przyjaciółki na zawsze - nic nie jest w stanie ich rozdzielić. Samantha specjalnie poszła do szkoły rok później, by być z siostrą w klasie. Niestety, dziewczyna planuje studiować ekonomię na uniwersytecie w Dragon Valley, a Susan marzy o zostaniu endokrynologiem, więc chce wyjechać do Riverbloosom Hills, by pobierać nauki w akademii medycznej.

Z członkami B&BEdytuj

Dziewczyna bardzo mocno przyjaźni się z Lisabeth Depter oraz Seanem Twerlickiem. Oczywiście, lubi także pozostałych członków, lecz nie angażuje się w życie zespołu tak mocno, jak reszta.

Z Koszmarną SzóstkąEdytuj

Kiedyś, w przeszłości, Samantha była naprawdę przywiązana do tej grupy (czyli Zayna i Sally Carter, Andy'ego Garrowaya, Danielle Evans oraz Iana Brownsera, lecz teraz częściej spotyka się z nimi jej siostra, niż sama nastolatka.

CiekawostkiEdytuj

  • Napisała dwie piosenki dla swojego zespołu - Leader Of Us (z Megan Swamp) i Math's Test. Pierwsza znajduje się na płycie Still, a druga na Give Me The Sky.
  • Swój pierwszy pocałunek przeżyła na wakacjach w Bluewater Village, z chłopakiem o imieniu Jules Brown. Miała wtedy pięć lat.
Szkoła podstawowa
Jill - K.T - Buck - Bonnie Ellen - Thomas - Riley - Bruno - Kim - Jacob - Katie - Abbey - Richard - Lucius - Dalia - Joe - Robert - Cindy - Drew - Linsey
Szkoła średnia
Zayn - Sally - Stella - Ophelia - Zoe - Ripp - Johnny - Susan - Samantha - Jodie - Leenie - Kristen - Melly - Mikey - Giselle - Megan - Sean - Danielle - Amy - Cindy - Jadyn - Bill - Lisabeth - Tanner - Ian - Crispin - Courtney - Margharet - Kevin - Daniel - Lucia - Tim - Margheritta - Martin - Josh - Andy - Cody - Samuel

Więcej z Fandomu

Losowa wiki