FANDOM

Steve Karlos Vu
Steve vu hellyeah
Wiek 46 lat
Rodzina Zoe Vu (córka), Crystal Vu (siostra)
Miejsce zamieszkania Deadtree, pod Starą Biblioteką, mieszkanie nr. 3
Rodzice Camilla i Chester Vu (nie żyją)
Partner Aurelia Vu

Steve Vu to mieszkaniec Strangetown; jest mężem Aurelii, ojcem Zoe oraz bratem Crystal Vu. Pracuje jako główny inżynier robotyki w bazie wojskowej nr 47.

BiografiaEdytuj

Rodzina Vu mieszkała w Strangetown od niepamiętnych czasów. Rodzice Steve'a, Camilla i Chester, byli wynalazcami, w szczególności pasjonatami robotyki - skonstruowali nawet androida, który wykonywał prace domowe oraz w późniejszym czasie opiekował się ich dziećmi. Z powodu pracy na powiększenie rodziny zdecydowali się dość późno: gdy urodził się Steve, mieli po 35 lat. Z tego samego powodu drugie dziecko, Crystal, pojawiło się dopiero po następnych dziesięciu latach. Państwo Vu byli bardzo zapracowani, tak więc wychowanie rodzeństwa pozostawili androidowi. Gdy Steve miał 21 lat, a jego siostra 11, robota znaleziono bezwładnego i całkowicie zepsutego. Camilla i Chester zdecydowali, że nie da się go już naprawić. Załamana Crystal zakopała szczątki androida w ogrodzie oraz oznaczyła to miejsce kamieniem symbolizującym nagrobek.

Steve skończył studia na kierunku robotyki; w czasach uniwersyteckich miał wiele dziewczyn, jednak na czwartym roku poznał Aurelię i z miejsca się w niej zakochał. Wzięli ślub po niespełna dwóch latach znajomości. Ich jedyna córka, Zoe, urodziła się jakiś czas później. Gdy miała zaledwie roczek, wydarzyła się tragedia - rodzice Steve'a zginęli w katastrofie lotniczej podczas powrotu z konferencji, w której uczestniczyli.

Małżeństwo Steve'a i Aurelii z początku było bardzo szczęśliwe, jednak potem coś zaczęło się psuć. Ona pracuje jako pielęgniarka w szkole, więc gdy on zaczął mieć problemy w pracy, pojawiły się spięcia. Mimo że oboje starają się przetrwać kryzys, Zoe z pewnym niepokojem patrzy na coraz częściej wybuchające w domu kłótnie.

RelacjeEdytuj

Z rodzinąEdytuj

Steve bardzo kocha swoją żonę i córkę, pomimo przejściowych problemów małżeńskich stara się naprawić nadwyrężone relacje.

Z miastowymiEdytuj

W młodości Steve był bardzo popularny. Otaczał się grupą znajomych, jednak po skończeniu szkoły z tych powierzchownych relacji przetrwały jedynie nieliczne przyjaźnie - w tym z Lylą Vandermorgan (która, notabene, przez pewien czas była jego dziewczyną), Jenny Curious oraz Hootem Howellem, któremu pomagał w połączeniu nauki z wychowywaniem młodszej siostry Annie po śmierci rodziców.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki