FANDOM

Tank Grunt
Wiek 19 lat
Rodzeństwo młodsi bracia Buck i Ripp Grunt
Zwierzęta brak
Miejsce zamieszkania Centrum, Droga Donikąd 51
Rodzice Buzz i Lyla Grunt
Partner Leah Carter

Tank Grunt - pierworodny syn Lyli i Buzza Grunt, starszy brat 9-letniego Bucka oraz 18-letniego Rippa. Jest zakochany w Rainelle Titanii Evelynn Annabell Vu (ze wzajemnością), jednak ukrywa to (podobnie jak ona; jednakowoż, jemu lepiej to wychodzi). Mimo to, od pewnego czasu chodzi z Leah Carter. Obchodzi urodziny 11 września.

CharakterEdytuj

Tank jest bardzo wybuchowy i porywczy, jednak potrafi czasami zachować pokerową twarz. Wiele problemów rozwiązuje przemocą. Kochał swoją matkę, lecz zawsze bardziej szanował ojca, więc tamtemu było łatwiej wpoić synowi niechęć do reszty rodziny.

WyglądEdytuj

Chłopak ubiera się w najczęściej ciemnozielone T-shirty oraz zwykłe jeansy. Odziedziczył po matce ciemnoniebieskie oczy; jego włosy są brązowe, a skóra opalona.

RelacjeEdytuj

RodzinneEdytuj

Tank wydaje się być bardzo blisko z ojcem. Między nim a Rippem jest bardzo duże napięcie, a Bucka traktuje jak kulę u nogi; gdy jest w lepszym nastroju, po prostu nie zwraca na niego uwagi.

Z rodziną SmithEdytuj

Podobnie jak Buzz, chłopak uważa kosmitów za anomalię i nienawidzi ich - dlatego nie toleruje Johnny'ego, Jill oraz ich ojca. Za życia matki był blisko z Jenny, lecz teraz nie ufa jej - w głębi serca trochę obwinia ją za śmierć Lyli.

Z Leah CarterEdytuj

Ostatnimi czasy Tank związał się z Leah, córką Joan Carter - dziennikarki, autorki jadowitych artykułów publikowanych w gazecie Dziwy i czary. Buzz nie jest z tego zadowolony: nienawidzi Joan, uważa również (choć tę opinię zachowuje dla siebie), że jeśli jego syn "na serio" zainteresuje się jakąś dziewczyną, jego świetlana przyszłość w wojsku może zostać zrujnowana, a on stanie się "kolejnym idiotą, który był na tyle głupi, by dać się zaobrączkować" - tak przynajmniej tłumaczy to sobie Buzz. Tak naprawdę mężczyzna nie chce, by Tank popełnił jego błędy i historia z Lylą powtórzyłaby się.

Rodzina Grunt
Chip - Missy - Buzz - Lyla - Rupert - Tank - Buckingham

Więcej z Fandomu

Losowa wiki